100 år sen sist!

Nu är det mycket länge sedan jag skrev och det har verkligen hänt mycket!

Dert är slut mellan mig och Lasse (skönt) Jag har flyttat till en egen lägenhet. Det är en 2:a på 63km2. Den är mycket luftig och fin. jag trivs mycket bra i den.

Jag har börjat skolan igen och det går mycket bra. Över förväntan faktist. Jag är mycket nöjd med det jag prestrera. Jag går på komvux på deras omvårdnadsutbildning. Den ligger på 4 terminer och jag har averkat 1 termin redan så tiden går fort.

Jag sitter i styrelsen i SSV. jag är mycket  aktiv i föreningen dock inte lika aktiv men uppfödningen. Jag har införskaffat en ny råtta som är en GP-råtta. Jag har varit med i Landskrona Posten och i Kvällsposten för mian råttor och för min uppfödning.


Min Farmor är det mycket värre med. Jag och min farmor har alltid ståt nära varandra. Så det kännr mycket tungt att hon åker ut och in på lasarettet och att  det är svårt att finnas där tillhands.


ja vet mer kan jag skriva????

Jo love is in the air <3  mer tänker jag inte skriva om den saken. Men personen i fråga vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0