Lördagen den 31/5

Ja, jag kan ju börja med att skriva att det är för jävla varmt idag!

Hur min dag har sett ut:
 Gick upp kl 09.50 satte igång kaffe och "sparka" upp lasse. Satt och tog det lugnt och tittade på tv.
Sedan satte jag igång en film. satt och tittade på den en stund medan lasse spelade poker på datorn. Sedan va det dags för frukosten. Det va gott. Drack O´boy till.....

Sedan satt vi och prata en stund om jobb och katterna och råttorna....
Sedan va det bara att ta atg i att diska och ställa iordning.
Lasse hjälpte mig att städa till mina råttor. Så nu har de snyggt och rent.
Sedan så när vi var färdig med det så gick lass till sina kompisar för de skulle spela basket.
Jag åkte med Stefan och elena till olika djuraffärer och på vägen hem så körde vi inom loppisar. jag handlade en funduegryta så nu har jag 2st små funduegryter. Sedan när vi va tillbaka i stan så gick vi bort till mig och hämtade kort och satt på en gräsmatta och spelade en stund. sedan va det dags att gå hem.



Så nu sitter jag och väntar på att Lasse ska komma hem så vi kan äta middag.
Men vad vi ska äta är en fråga.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0