Hej och välkommen till min nya blogg!

Hejsan alla mina kära vänner!

Jag har startat denna blogg för jag känner att jag behöver denna för att skriva av mig och för att skriva till mina vänner och sist men inte minst om mina råttor och råttuppfödningen.

Men innan jag börjar så måste jag säga detta:

1. De människor/folk som inte kan acceptera mina tankar och hur jag känner just vid det tillfället jag skriver behöver inte komentera.
2. De människor som inte har något liv borde skaffa det istället för att springa till min kille och skvallra!
HANNA ÄR EN SÅDAN PERSON!


Jo en sak till JAG skite högaktningfullt i vad folk tänker, tycker om mig... jag är den jag är och tänker inte ändra mig så det passar någon annan.... Tycker jag inte OM en person/personer så talar jag om det och sätter personen/personerna ifrågan på plats... Det är INGEN som kommer in klankande på mitt teritorum för det är mitt och ingen har någon rätt till att trycka ner mig el ROTA bland mina saker.....


Kommentarer
Postat av: din vän

du är en av de finaste vännerna jag har!
du är bäst!

// Bosse Bogserbåt!

2008-05-30 @ 22:28:10
URL: http://www.wigstrand.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0